Fontos információk 2024-06-06

Kedves Páciensek!

A rendelés előjegyzés alapján történik. A rendelés utolsó órájában látjuk el a lázas, légúti tünetekkel jelentkező betegeket. Ez a többi páciens érdekében történik így.

Természetesen ha valaki sürgős ellátást igényel vagy nem tudott bejelentkezni akkor időpont nélkül is ellátjuk, de ilyenkor megnövekedhet a várakozási idő.

A telefonokat a rendelési idő alatt nagyon korlátozott számban tudjuk felvenni, mivel a rendelési időben személyes  betegellátás, betegvizsgálat zajlik.

Ezért javasoljuk, hogy akinek van okostelefonja töltse le NetDoktor Páciens nevű applikációnkat, amin nagyon egyszerűen tud időpontot foglalni, gyógyszert feliratni és üzenetet írni.

Az applikáción kívül az email-t javasoljuk. A levelekre 24-48 órán belül szinte mindig válaszolunk, de vegyék figyelembe a gyógyszer feliratásoknál, beutaló kéréseknél,  hogy azonnal nem tudunk válaszolni. Természetesen igyekszünk minél hamarabb segíteni. Hétvégén és munkaszüneti napokon ill. szabadság alatt nem válaszolunk az emailekre, mert ezeket a napokat a családunk körében pihenéssel, feltöltődéssel tötljük.

Természetesen aki a fenti csatornákat nem tudja használni továbbra is telefonon tud minket elérni, de a fentebb részletezett okok miatt türelmüket kérjük ha ez nem sikerül elsőre.

Tudjuk, hogy jelenleg nagyon nehéz dolga van a betegeknek az egészségügyben a tekintetben, hogy időben megfelelő kivizsgálásban, ellátásban részesüljenek. A magunk részérő próbálunk mindent megtenni, hogy az alapellátáshoz minél egyszerűbben és gyorsabban hozzájussanak. Köszönjük az együttműködésüket és türelmüket.